Adakah Anda Ingin menjadi lebih tinggi? Kemudian Berikut adalah perkara yang paling penting yang pernah anda baca

Adakah Anda Ingin menjadi lebih tinggi? Kemudian Berikut adalah perkara yang paling penting yang pernah anda baca

Adakah anda ingin menjadi lebih tinggi? Setiap orang mungkin menjerit ya. Kecuali kursus untuk lelaki yang tertinggi di bumi. Jika anda mendapati diri anda tidak sihat taksub dengan ketinggian anda atau berfikir kaki anda yang pendek dan chunky atau anda melihat gemuk daripada orang lain kerana anda kekurangan, berikut adalah empat tips yang akan membantu anda kelihatan dan menjadi lebih tinggi.

Sikap adalah Everything - Regangkan seharian tulang belakang dan setiap peluang yang anda dapat. Meregangkan tulang belakang anda seperti yang anda cuba untuk mencapai siling dengan bahagian atas kepala anda. Ambil dan melepaskan nafas panjang. Dengan latihan ini, berjalan tinggi dan berdiri tinggi akan menjadi sifat kedua untuk anda.

Kurangkan pengambilan kafein - Elakkan teh, kopi dan kola. Satu kajian menunjukkan bahawa lelaki dan wanita yang minum 100 miligram kafein sehari (satu cawan kopi atau dua cawan teh) lebih cenderung untuk melambatkan pertumbuhan anda daripada mereka yang minum kafein sama sekali. Jadi mengelakkan atau mengehadkan pengambilan kopi. Menggantikan mana-mana minuman berkafein dengan minuman teh herba atau air hanya kosong.

Makan Sihat - Makan tepat untuk pertumbuhan yang sihat. Adalah lebih baik jika anda mencari seorang pakar pemakanan yang baik untuk membantu anda dalam memilih yang jenis makanan akan membantu dalam usaha anda sekarang untuk menambah inci untuk ketinggian anda atau sama ada anda memerlukan nutrien tambahan untuk mempercepatkan pertumbuhan anda.

Latihan - Selain daripada pemakanan, menjalani gaya hidup yang aktif adalah hanya satu cara untuk memastikan pertumbuhan yang tidak akan berubah. Ia sering lebih mudah berkata daripada dilakukan. Pada masa kini, mencari masa untuk bersenam seperti menjadualkan mesyuarat dengan bos anda di pertengahan minggu ini. Tetapi ia perlu dilakukan. Senaman mengurangkan tekanan dan membantu mewujudkan kesihatan tulang. Pilih senaman yang memberi tekanan pada tulang seperti berjalan dan berjalan.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar