Mastitis adalah Salah satu Sebab Top Untuk Memberi Up pada Pemakanan payudara

Mastitis adalah Salah satu Sebab Top Untuk Memberi Up pada Pemakanan payudara

Mastitis boleh berlaku pada bila-bila masa semasa penyusuan. Malangnya, ia adalah salah satu sebab utama ibu-ibu menghentikan penyusuan. Tidak ada pengganti yang lebih baik untuk susu ibu, jadi batu tidak boleh dibiarkan melakukan segala untuk menjadikan ia sebagai satu pengalaman yang menyenangkan yang mungkin.

Sebagai mastitis boleh menjadi begitu menyakitkan, ia adalah rawatan perlu cepat dan berkesan.

Antibiotik boleh membantu, tetapi perkara terakhir yang anda mahu lakukan dengan yang baru dilahirkan adalah untuk mengisi mereka dengan ubat-ubatan. Dan mereka datang pada harga.

Tetapi siapa yang boleh menyalahkan wanita untuk mengambil mereka, ia bermakna mereka menghilangkan rasa sakit dan boleh terus menyusu?

Walau bagaimanapun, terdapat satu lagi pilihan. Tidak ada selalu? Ia hanya satu persoalan mencari, atau mungkin mereka.

Ubat-ubatan homeopati untuk mastitis merawatnya perlahan-lahan, tanpa kesan sampingan, dan dengan mudah. Mereka tidak membahayakan, walaupun mereka tidak ubat yang betul.

Gejala-gejala yang paling biasa selain daripada sakit, adalah bahawa payudara mungkin sukar, panas dan bengkak.

Apabila anda mencari ubat homeopati yang betul untuk merawat sebarang gangguan, anda perlu sepadan dengan gejala-gejala anda kepada orang-orang perubatan, jika tidak, tiada apa yang berlaku.

Oleh itu membolehkan melihat salah satu ubat homeopati bahagian atas untuk mastitis. Ia dipanggil Bryonia dan gejala-gejala termasuk:

panas dan keras, pedih dan radang
pucat
pedih semasa mengandung dan juga dengan penyusuan
lebih buruk bagi pergerakan kecil dan haba
lebih baik untuk tekanan dan aplikasi sejuk
membesar, susu mungkin berlebihan
Anda perlu gejala 'buruk bagi pergerakan dan sekurang-kurangnya dua daripada tanda-tanda yang disenaraikan, untuk perubatan untuk bekerja untuk anda.
Tetapi apabila ia berlaku, kesakitan dan keradangan hanya akan tawar hati, tanpa sebarang kekecohan. Anda akan berasa seolah-olah tidak ada yang pernah salah.

Potensi yang dicadangkan (kekuatan) adalah 6c dan dos sekali sejam sehingga peningkatan set, maka kurang kerap.

Hentikan selepas kira-kira lima dos, jika tidak terdapat sebarang peningkatan. Anda kemungkinan besar memerlukan ubat yang berbeza. Jika anda tidak dapat mencari satu yang betul diri, dapatkan bantuan profesional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar