The Best Resipi Untuk Menewaskan Candida

The Best Resipi Untuk Menewaskan Candida

Ketika mencari resipi yang terbaik untuk menewaskan Candida anda secara semulajadi akan mengelakkan makanan yang memburukkan lagi keadaan. Walaupun senarai penuh makanan untuk mengelakkan boleh hangat beberapa garis panduan umum yang mudah untuk diikuti.

Makanan yang mengandungi yis dan glutens berada di luar dan sebagai suapan gula Candida adalah lebih baik untuk mengelakkan gula sebanyak mungkin. Buah-buahan mengandungi banyak gula juga, jadi semasa menyediakan Candida diet resipi cuba untuk mengelakkan menggunakan mana-mana buah-buahan.

Tetapi ini tidak bermakna bahawa semua resipi diet candida mesti hambar dan tawar. Sebenarnya terdapat banyak makanan yang anda boleh gunakan dalam resipi anda yang akan menjadikan pengalaman diet lebih menyeronokkan.

Satu permulaan yang baik adalah untuk memberi tumpuan kepada sayur-sayuran glycemic yang rendah. Salad enak dibuat dengan sayur-sayuran berdaun, lada, timun dan bawang; berpakaian dengan minyak dan cider zaitun sedikit cuka adalah merawat lazat. Berikut adalah tip sedikit ... dia resipi terbaik untuk menewaskan Candida mempunyai sedikit bawang putih ditambah terlalu untuk candida berkuasa pertempuran resipi yang juga lazat.

Protein adalah penting dalam diet candida dan paling daging, ayam dan ikan yang sesuai untuk resipi anda. Tetapi jangan goreng atau kot daging di dalam tepung atau serbuk roti. Hanya memanggang, grill atau bakar. Makan dengan sisi sayur-sayuran hijau dan anda mempunyai hidangan utama yang besar.

Mencuba sesuatu yang baru dan kreatif dalam resipi diet Candida anda dan anda akan merasa lebih memuaskan dan lebih mudah untuk berpegang kepada.

Resipi diet Candida tidak perlu menjadi membosankan, tawar atau hambar. Dengan menggunakan rangkaian penuh makanan yang ada dan dengan menyediakan mereka dengan betul, anda boleh menikmati resipi yang terbaik untuk menewaskan Candida setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar