Cara Berhenti ketiak peluh

Cara Berhenti ketiak peluh

Mengetahui bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak benar-benar boleh mendapatkan keyakinan anda kembali ke landasan jika anda mempunyai masalah berpeluh. Berita baik adalah bahawa anda tidak keseorangan. Beratus-ratus ribu orang mempunyai masalah berpeluh dan bagi sebahagian besar, peluh ketiak adalah kawasan yang paling teruk terjejas. Lain-lain bahagian badan yang juga boleh terlibat ialah wajah, tapak tangan, tangan, kelangkang dan kaki.

Mempunyai masalah peluh ketiak berlebihan boleh menjadi drag besar ke atas keyakinan anda. Kehidupan dan profesional kehidupan sosial anda benar-benar boleh menderita kerana itu. Menuju keluar ke parti dengan rakan-rakan boleh menjadi masa yang sangat tertekan jika anda bimbang jika orang sedang melihat tompok peluh anda atau jika anda bimbang bahawa anda bau yang tidak baik.

Akan diinterview untuk pekerjaan baru boleh menjadi dahsyat. Adakah majikan potensi saya melihat tompok peluh pada pakaian saya? Adakah mereka menyangka saya tidak hadir juga? Kenyataan yang menyedihkan adalah bahawa sering yang paling anda takuti dapat direalisasikan tentang perkara ini.

Nasib baik kelaziman peluh berlebihan di kalangan begitu ramai orang bermakna bahawa terdapat juga banyak penyelesaian kepada masalah ini.

Hujung jelas tentang bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak tidak memakai baju ketat. Anda juga mungkin mahu melekat dengan gentian semula jadi seperti kapas dan mengelakkan nilon. An kaos juga boleh membantu. Jangan lupa untuk mandi dengan kerap dan gosok dengan sabun anti-bakteria yang boleh anda beli di pasar raya.

Sekarang mereka adalah perkara-perkara asas yang perlu dilakukan yang boleh membantu dengan masalah peluh ketiak Bagi kebanyakan orang yang mereka akan cukup. Bagi yang lain pula ada banyak kaedah yang lebih kuat masih ada.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar